keresés


Archívum

Üzlethelyiség bérbeadása 2021-05-17

Pályázati feltételek

- nem lakáscélú ingatlan bérbeadására -

 

Salgó Vagyon Kft.

(3104 Salgótarján, Park út 12., tel: (32) 700-108)

Salgótarján, 2021. május 14.

 

Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzata nevében és megbízásából

a SALGÓ VAGYON Kft. (3104 Salgótarján, Park út 12.)
bérbeadásra kínálja fel az alábbi

üzlethelyiségeket

 

Helyiség címe

(Salgótarján)

Hrsz.

Terület (m2)

Induló bérleti díj (Ft + Áfa / hó)

*Energetikai minőség szerinti besorolás

Március 15. út 8. (16. sz. ü.)

3749/A/229

27

90.000.- Ft + Áfa

A

Rákóczi út 8. (2. sz. ü.)

3699/A/148

12

19.685.- Ft + Áfa

D

Rákóczi út 41. fsz. 1.

3921/1/A/47

60

15.000.- Ft + Áfa

-

Gorkij krt. 60. fsz.

6699/A/105

76

49.400.- Ft + Áfa

D

*Az épületek energetikai jellemzőinek tanúsításáról szóló 176/2008.(VI.30.) Korm. rendeletben foglaltak szerint.

A pályázati ajánlatokhoz nyomtatvány 2021. május 17. napjától letölthető a www.svagyon.hu internetes oldalról.

A pályázati ajánlatok leadási határideje: 2021. május 21. (péntek) 12°° óra.

 

Pályázati feltételek, a pályázati eljárás szabályai

A pályázók a fentiekben megjelölt helyiségre nyújthatnak be pályázatot!

Egy pályázó csak egy ajánlatot tehet!

A pályázók ajánlataikat (pályázati adatlap) zárt borítékban, 2 példányban - amelyből egy példányt minden oldalon eredetiben cégszerű aláírással, magánszemélyeknél eredeti aláírással, további példányt az eredetiről készült másolatban - nyújthatják be 2021. május 21. napján 12.00 óráig.

A pályázat benyújtása történhet:

-       személyesen a kiíró székhelyén (3104 Salgótarján, Park út 12. Titkárságán /Hétfőtől-Csütörtökig: 9:00 – 15:00, Péntek: 9:00 – 13:00/) zárt borítékban, a borítékon csak a megpályázott helyiség címe szerepelhet:

3100 Salgótarján, ………. szám alatti helyiség pályázata

-       postai úton tértivevényes küldeményként, a következő névre és címre:

SALGÓ VAGYON KFT.

(3100 Salgótarján, …………….. szám alatti helyiség pályázata)

Salgótarján

Park út 12.

3104

A személyesen benyújtott pályázat átvételi elismervénnyel (postai küldemény esetén tértivevénnyel) kerül átvételre.

Egyéb tudnivalók a helyiségek bérbevételére benyújtott pályázattal kapcsolatban:

A helyiségeket cégként vagy egyéni vállalkozóként lehet bérbe venni, természetes személyként kizárólag raktározás céljára lehet bérbe venni a helyiségeket.

Az üzlethelyiségekre a bérleti szerződés természetes személlyel abban az esetben köthető meg, ha a természetes személy a helyiségben végzendő tevékenység megkezdése előtt vállalja a cég alakítást, illetve egyéni vállalkozói nyilvántartásba vételét.

A helyiségek jelenlegi állapotukban kiadók. Amennyiben Bérlő a helyiséget saját költségén, saját igényeinek megfelelően helyreállítja/felújítja, a költséget Bérbeadótól nem követelheti. A helyreállítás/felújítás során közös tulajdon nem keletkezik; a helyiség visszaadásakor a helyiségben lévő tartozékok (vezetékek, radiátor, konvektor, wc csésze, mosdó, csaptelepek, stb.) Bérbeadó tulajdonát képezik.

A helyiség megtekintését a kiíró előre egyeztetett időpontban tudja biztosítani. Időpont egyeztetés az alábbi telefonszámon: 32/700-108  (723. mellék).

A bérleti szerződés minden esetben határozott időtartamra, általában 1 évre kerül megkötésre, mely újabb 1 éves időtartamra meghosszabbítható, amennyiben Bérlőnek a társasággal szemben bérleti és/vagy közüzemi díjtartozása nem áll fenn.

A bérleti szerződés megkötésekor befizetendő az ajánlatban megjelölt összegű óvadék, mely a pályázati kiírás szerint minimum 3 havi bruttó bérleti díj összegének kell megfelelnie.

A bérleti szerződés megkötését követő 5 munkanapon belül kerül sor a bérlemény átadására, átadás-átvételi jegyzőkönyv felvétele mellett.

A bérleti jogviszony időtartama alatt a bérleti díj mértéke évente legalább a KSH által meghatározott a tárgyévet megelőző évre vonatkozó fogyasztói árindex mértékével megemelkedik.

A megkötendő bérleti szerződésekben alkalmazásra kerülnek a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény önkormányzati vagyon hasznosítására vonatkozó szabályai is, továbbá jogi személy pályázó esetén igazolnia kell, hogy a törvény alapján átlátható szervezetnek minősül.

A pályázat érvényességének feltételei:

-          a „pályázati adatlap” pontos és olvasható kitöltése, illetve aláírása, eredeti dokumentumok bemutatása,

-          társaság esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonat és aláírási címpéldány hiteles másolatának becsatolása

-          egyéni vállalkozó esetén egyéni vállalkozói nyilvántartási szám vagy adószám megjelölése

-          meg kell nevezni a helyiségben végzett tevékenységet és ahhoz kapcsolódó teáor számot, kivétel Alapítvány, Egyesület, illetve természetes személy esetén, amennyiben a helyiséget raktározás vagy gépkocsi tárolás céljából kívánja bérbe venni

-          köztartozás-mentességről szóló igazolás (NAV és a települési Önkormányzat részéről is) benyújtása

-          a jogi személy pályázónak nyilatkoznia kell, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény önkormányzati vagyon hasznosítására vonatkozó szabályai szerint átlátható szervezetnek minősül,

A pályázat akkor érvényes, ha a kiírásnak minden tekintetben maradéktalanul megfelel!

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a megajánlott bérleti díj nem éri el a pályázati kiírásban megjelölt induló bérleti díjat, illetve az óvadék összege nem éri el a 3 havi bruttó bérleti díj mértékét, úgy az ajánlat érvénytelen.

A kiíró fenntartja a jogát hiánypótlásra!

A pályázat elbírálása során előnyt élvez, aki:

-          a legmagasabb összegű bérleti díj megfizetését,

-          azonos összegű óvadék letétele mellett a legmagasabb bérleti díj megfizetését,

-          azonos összegű bérleti díj megfizetése mellett a legmagasabb összegű óvadék letételét,

-          a szerződés tartalmában a legkedvezőbb feltételek teljesítését vállalja.

A pályázatok felbontására a kiíró székhelyén 2021. május 25. napján kerül sor. A kiíró a pályázat eredményéről 5 munkanapon belül levélben értesíti a pályázókat.

Amennyiben a kiíró a bontás eredményeképpen azt állapítja meg, hogy az ajánlatok közül nem választható ki egyértelműen a legkedvezőbb ajánlat, mert két vagy több azonos ajánlat érkezett, licitálásra kerül sor, melyről annak időpontja előtt legalább 5 munkanappal értesíti az érintett ajánlatok benyújtóit.

A nyertes pályázóval a bérleti szerződés megkötésére a pályázat bontást követő 10 munkanapon belül kerül sor. E határidőbe nem számít bele a hiánypótlásra nyitva álló idő.

A bérleti szerződés kizárólag a helyiség előzetes megtekintését követően köthető meg.

Amennyiben a szerződés a nyertes pályázóval a megadott határidőn belül bármely oknál fogva nem kerül megkötésre, úgy a szerződés a második legkedvezőbb ajánlatot tevő résztvevővel kerül megkötésre.

Amennyiben a szerződéskötés bármilyen ok folytán meghiúsul az egyedüli pályázó esetén, úgy a pályázat kiírója a pályázatot eredménytelenné nyilvánítja.

KIZÁRÓ OKOK:

-          akivel szemben az elmúlt 2 évben jogi eljárást (peres vagy nemperes, illetőleg végrehajtási eljárást) kezdeményezett a Salgó Vagyon Kft.,

-          aki bérleti jogviszonnyal rendelkezik, vagy jogcím nélküli használó és a használatból eredően bérleti és vagy közüzemi díjhátraléka áll fenn,

-          az adóhatóság felé tartozása áll fenn.

Ajánlatkérő fenntartja a jogot a pályázat – indoklás nélkül történő – eredménytelenné minősítésére.

További információ a Salgó Vagyon Kft. vagyonkezelési divízió osztályán, a 32/700-108 (723. mellék) telefonszámon szerezhető be.

Salgótarján, 2021. május 14.

Méhes András

ügyvezető igazgató

 


Megjelenik 2021.05.17. - 2021.05.21.
Online kapcsolatfelvétel
Elérhetőség
Salgó Vagyon
Cím: 3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1.
Tel.: +36-32-700-108, +36-32-700-109
        Telefonközpont menürendszer
Vagyonkezelés
Cím: 3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1.
Tel.: +36-32-700-108, +36-32-700-109
Hőszolgáltatás
Cím: 3100 Salgótarján, Salgó út 52.
  • Ügyelet, hibabejelentés:
    Tel.: +36-32-520-222, +36-20-669-7647
  • Ügyfélszolgálati iroda:
    Salgótarján, Munkásotthon tér 1.
    Tel.: +36-32-511-166
    +36-20-669-7639
  • Számlázási csoport:
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 461
    +36-20-350-5610
  • Követeléskezelési csoport
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 840
    +36-20-426-6436
  • Fogyasztóvédelmi referens
    Tel.: +36-32-700-108, Mellék: 210
Bankszámlaszámaink
Számlakiegyenlítés, ügyintézési díj:
  OTP Bank Nyrt.: 11741000-20171773
Óvadék:
  OTP Bank Nyrt.: 11741000-20176125
közadat
Kapcsolódó dokumentumok
SALGÓ VAGYON KFT. H-3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1. Tel.: +36 (32) 700-108